Продаж квартири є трудомістким та творчим процесом. Здивовані останнім прикметником? Не дивно, адже минули ті часи, коли оголошення про продаж друкувалися виключно в газеті або клеїлися написані від руки на найближчих стовпах. Відтепер, щоб продати квартиру швидше та дорожче, необхідно виявити креатив. Рекомендуємо ознайомитися з методичними порадами про те, як правильно оформити оголошення про продаж нерухомості.
Максимальний опис
Практика показує, що оголошення з максимально розгорнутим описом реагують набагато частіше. Розглянемо найпростіший приклад.
Приклад 1:
Продам 2-кімнатну квартиру в Дзержинському районі м. Кривий Ріг. Площа 55/34/9 кв. м, розташовану на сьомому поверсі дев'ятиповерхового будинку, роздільний санвузол, комора, антресоль, сонячна сторона з чудовим видом на паркування. Станція швидкісного трамваю розташована в шести хвилинах ходьби, на першому поверсі аптечний пункт та продуктовий магазин. У дворі – парковка, що охороняється.
Приклад 2:
2-к.кв 55/34/9, 6/9 отл.сост. лоджія, скарб, конд., Рем. тел.
Кількість людей, які зацікавилися першим оголошенням, у рази перевищить кількість відвідувачів другого, що передбачає швидший продаж першої квартири, незважаючи на схожість представлених квартир. Крім якнайшвидшого продажу, перше оголошення гарантує господареві велику виручку, оскільки дещо завищена ціна першого варіанту напевно не здивує потенційного покупця порівняно з другим.
Вказівка конкретних переваг
Вартість квартири автоматично зростає при визначенні певних переваг. Проте такі гучні словосполучення, як «розвинена інфраструктура», «відмінний стан», «упорядкована територія» потребують конкретики. Як пояснення понять інфраструктури, радимо вказувати доступність зупинок громадського транспорту, наявність прилеглих відділень пошти, лікарні, шкіл, садків, супермаркету та інше. Під благоустроєм розуміється наявність паркової зони, обладнаного дитячого майданчика, підземного паркування. Як приклад скласти конкретизоване оголошення наводиться наступна частина оголошення:
У будинку організовано ОСББ, у підвалі будинку встановлено прилад обліку теплоносіїв, у дворі – майданчик для діток та автопаркування.
Орієнтованість на потенційного покупця
Намагайтеся зацікавити нового власника квартири. Не слід розписувати в оголошенні переваги розташування квартир біля дитячих установ, якщо продаєте однокімнатну квартиру. Напевно, родина навіть із трьох людей не зацікавиться скромними метрами.
Наявність фотографій
Усі ми любимо картинки. Якісні та зрозумілі зображення потенційної покупки здатні зробити більшу частину справи – залучити покупця. Очевидно, що квартира може перебувати не в особливо презентабельному стані, однак у будь-якому випадку можна знайти саме ті штрихи, які додадуть їй чарівності з певного правильного ракурсу. (Враховуйте, що невдалі фотографії здатні зіпсувати враження від найшикарнішого приміщення). Чистий під'їзд, нова сантехніка, світлі стіни, мальовничий краєвид із вікна – все це здатне прикрасити навіть найнезрозуміліше житло. Не слід публікувати надто багато фотографій із зображеннями всього поспіль. Краще якщо покупці все ж таки заглянути в квартиру особисто.
Жодного обману
При складанні оголошення не фантазуйте та не пишіть відверту брехню. Неправдива позитивна інформація, неодмінно приверне більше потенційних покупців, але їх розчарування від такої реклами не дасть плодів, а тільки виставить вас у незручному становищі. Вказуйте реальні переваги, будьте креативні, і, напевно, покупець оцінить ваше житло своїм гаманцем.
Очевидно, що сьогоднішні технології дозволяють розширити політ фантазії під час написання рекламного тексту під час продажу квартири. Не бійтеся виробляти цей процес самостійно, не пишіть під копірку, робіть і вколюйте душу в опис своєї квартири. Не захоплюйтесь, тому що брехня вийде на поверхню, прославивши вас з поганого боку. Намагайтеся максимально чітко і вигідно надати свій товар і серед безлічі тих, хто цікавиться, ви напевно незабаром знайдете того гідного покупця.
Мітки по запиту: оголошення про продаж квартири в Кривому Розі